Obsah
Referent státní správy a samosprávy
1. pracovník
Zodpovědnosti a pracovní náplň:
- přijímání podání občanů a organizací, vedení spisové služby, oběh písemností a jejich archivaci a skartaci,
- výkon správní činnosti v oblasti evidence obyvatel, včetně poradenské a konzultační činnosti v této oblasti,
- výkon činnosti v oblasti životní prostředí,
- výkon činnosti v oblasti silničního správního úřad,
- zpracování a odesílání korespondence obecního úřadu,
- vedení pokladny,
- zveřejňování písemností na úřední desce, elektronické úřední desce a webových stránkách obce,
- výběr místních poplatků,
- vidimace a legalizace,
- výstupy z Czech POINTu,
- evidenci ztrát a nálezů,
- administrace webových stránek obce,
- vedení sekretariátu starosty, místostarosty,
- příprava a zajišťování podkladů pro informování občanů o činnosti orgánů obce,
- hlášení místního rozhlasu,
- organizačně technické zabezpečení voleb,
- zástup za ostatní zaměstnance v rozsahu určeném starostou,
- součinnost s ostatními zaměstnanci, orgány obce a orgány zastupitelstva a rady v rozsahu své činnosti.
2. Zaměstnanec podepisuje písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v rozsahu zmocnění uděleného starostou.
3. Zaměstnanec eviduje a ukládá písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v souladu se spisovým a skartačním řádem, popř. v souladu s jinými předpisy obce.
2. pracovník
Zodpovědnosti a pracovní náplň:
1. Zaměstnanec, zařazený do obecního úřadu na pracovní pozici „referent státní správy a samosprávy II“, zabezpečuje zejména:
- evidence, vytváření smluv,
- zpracování korespondence obecního úřadu,
- zpracování výběrových řízení
- výkon činnosti v oblasti zadávání veřejných zakázek
- výkon činnosti v oblasti místních poplatků
- evidence majetku, inventarizace,
- vymáhání pohledávek,
- vidimace a legalizace písemností,
- přípravu podkladů pro zasedání orgánů obce,
- zpracování zápisů ze zasedání orgánů obce,
- zpracování podkladů pro návrhy vnitřních předpisů a obecně závazných vyhlášek,
- příprava a zajišťování podkladů pro informování občanů o činnosti orgánů obce,
- vedení sekretariátu starosty, místostarosty,
- zástup za ostatní zaměstnance v rozsahu určeném starostou,
- součinnost s ostatními zaměstnanci, orgány obce a orgány zastupitelstva v rozsahu své činnosti
2. Zaměstnanec podepisuje písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v rozsahu zmocnění uděleného starostou.
3. Zaměstnanec eviduje a ukládá písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v souladu se spisovým a skartačním řádem, popř. v souladu s jinými předpisy obce.