Obsah

Referent státní správy a samosprávy

 

1. pracovník
Zodpovědnosti a pracovní náplň:

  
1. Zaměstnanec, zařazený do obecního úřadu na pracovní pozici „referent státní správy a samosprávy I“, zabezpečuje zejména:
 
  1. přijímání podání občanů a organizací, vedení spisové služby, oběh písemností a jejich archivaci a skartaci,
  2. výkon správní činnosti v oblasti evidence obyvatel, včetně poradenské a konzultační činnosti v této oblasti,
  3. výkon činnosti v oblasti životní prostředí,
  4. výkon činnosti v oblasti silničního správního úřad,
  5. zpracování a odesílání korespondence obecního úřadu,
  6. vedení pokladny,
  7. zveřejňování písemností na úřední desce, elektronické úřední desce a webových stránkách obce,
  8. výběr místních poplatků,
  9. vidimace a legalizace,
  10. výstupy z Czech POINTu,
  11. evidenci ztrát a nálezů,
  12. administrace webových stránek obce,
  13. vedení sekretariátu starosty, místostarosty,
  14. příprava a zajišťování podkladů pro informování občanů o činnosti orgánů obce,
  15. hlášení místního rozhlasu,
  16. organizačně technické zabezpečení voleb,
  17. zástup za ostatní zaměstnance v rozsahu určeném starostou,
  18. součinnost s  ostatními zaměstnanci, orgány obce a orgány zastupitelstva a rady v rozsahu své činnosti.

                                            

2. Zaměstnanec podepisuje písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v rozsahu zmocnění uděleného starostou.

3. Zaměstnanec eviduje a ukládá písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v souladu se spisovým a skartačním řádem, popř. v souladu s jinými předpisy obce.  

 

 

2. pracovník
Zodpovědnosti a pracovní náplň:                             

1. Zaměstnanec, zařazený do obecního úřadu na pracovní pozici „referent státní správy a samosprávy II“, zabezpečuje zejména:

  1. evidence, vytváření smluv,
  2. zpracování korespondence obecního úřadu,
  3. zpracování výběrových řízení
  4. výkon činnosti v oblasti zadávání veřejných zakázek
  5. výkon činnosti v oblasti místních poplatků
  6. evidence majetku, inventarizace,
  7. vymáhání pohledávek,
  8. vidimace a legalizace písemností,
  9. přípravu podkladů pro zasedání orgánů obce,
  10. zpracování zápisů ze zasedání orgánů obce,
  11. zpracování podkladů pro návrhy vnitřních předpisů a obecně závazných vyhlášek,
  12. příprava a zajišťování podkladů pro informování občanů o činnosti orgánů obce,
  13. vedení sekretariátu starosty, místostarosty,
  14. zástup za ostatní zaměstnance v rozsahu určeném starostou,
  15. součinnost s ostatními zaměstnanci, orgány obce a orgány zastupitelstva v rozsahu své činnosti                                                                                                                            

2. Zaměstnanec podepisuje písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v rozsahu zmocnění uděleného starostou.

3. Zaměstnanec eviduje a ukládá písemnosti, vzniklé výkonem jeho činnosti, v souladu se spisovým a skartačním řádem, popř. v souladu s jinými předpisy obce.